EVENIMENTELE „BAR OF THE WORLD” BY HEINEKEN IAU STARTUL ÎN CLĂDIREA MEDIA ONE DIN INIMA BUCUREŞTIULUI

Oct 2017

HEINEKEN a ales pentru campania „There’s More Behind the Star” clădirea Media One, o combinaţie de modernism cu tradiţie, ce se pliază perfect pe valorile companiei.

Clădirea a fost transformată pentru campania Heineken într-un spațiu cu totul neconvențional. Pentru seria de evenimente a fost recreată atmosfera şi specificul mai multor ţări pe patru dintre cele cinci etaje ale clădirii. Brazilia, Japonia, Islanda și Olanda au prins viaţă în clădirea Media One, ultimul etaj al acesteia fiind rezervat pentru spectaculosul „Bar of the word”. Invitaţii Heineken se pot bucura de o privelişte urbană unică deoarece clădirea este situată în inima Bucureştiului şi are o vedere panoramică ce cuprinde obiective esenţiale ale capitalei de la Kilometrul zero până la Teatrul Naţional şi Casa Poporului.

Citește mai mult aici.

 

Ziua Europei și 10 ani de la aderarea României la UE, aniversați printr-un eveniment dedicat creativității

Mai 2017

Media One a organizat în data de 8 mai evenimentul „Ziua Europei 2017”, parte a campaniei „Europe in my region” derulată anul acesta în toate statele membre UE. Seara a fost deschisă cu un recital al corului Canticum Bucharest Ensemble, punctat de o interpretare vibrantă a “Odei Bucuriei”, și a culminat cu concertul faimosului violoncelist Adrian Naidin.

Pe întreaga durată a evenimentului găzuit de Teatrul Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti, Sala Studio, fațada clădirii a prezentat marelui public un spectaculos show de video mapping al artiștilor de la Aural Eye, ce au îmbinat cu originalitate elemente vizuale simbolice și au celebrat parcursul celor 10 ani de la aderare a Romaniei la spațiul unic european.

Citește mai mult aici.

„Proiecte de 10 la 10 ani în Uniunea Europeană”

Apr 2017

Web

„Proiecte de 10 la 10 ani în Uniunea Europeană” este un concurs adresat studenților din domeniul industriilor creative.

Înscrie o lucrare pe tema „Ziua Europei 2017. 10 ani de la aderarea României la Uniunea Europeană, 10 ani de fonduri europene” în perioada 28.04.2017- 4.05.2017, ora 18:00 la adresa concurs@mediaone.ro și poți câștiga o excursie de trei zile la Bruxelles! Pentru mai multe detalii, consultă regulamentul concursului aici.

Erata 1

#10aniROinUE  #EUinmyRegion

 

Media One dă start implementării campaniei de conştientizare împotriva corupţiei în cadrul A.N.A.F

Sep 2016

Media One va realiza campania de conştientizare împotriva corupţiei în cadrul A.N.A.F, parte a proiectului “Creşterea integrităţii în cadrul ANAF prin cooperare instituţională şi consolidarea capacităţilor”, implementat de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (A.N.A.F.), Direcţia generală de integritate (D.G.I) și finanțat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.
Campania se va derula până la 31.12.2016 și are ca scop creşterea gradului de conştientizare a contribuabililor cu privire la pericolul pe care îl reprezintă corupţia, precum și creşterea nivelului de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
Media One asigură în cadrul campaniei A.N.A.F. serviciile de creație și producție audio-video, materiale de informare și promoționale, precum și difuzarea pe stații radio, online și în presa scrisă a instrumentelor de comunicare dezvoltate.

„Music With a View”

Apr 2016

Media One susține inițiativa BalconyTv Bucharest de a aduce muzica live la înălțime.
BalconyTv Bucharest este o  platformă online, internațională, ce a a debutat în 2006, la Dublin (Irlanda). Proiectul s-a extins la nivelul a peste 60 de orașe din întreaga lume.
Mai mullte informații despre acest proiect sunt disponibile pe www.balconytv.com/bucharest

Interviu în ziarul Adevărul

Ian 2016

Mihail Sebastian Arghiropol, manager general al agenţiei de PR şi Advertising „Media One“, a oferit un interviu ziarului online Adevarul.ro în care a vorbit despre secretele publicităţii.

Citiți interviul aici

CONTACT